Visszatekintés januárra | Személyes

Visszatekintés januárra | Személyes
Visszatekintés januárra | Könyvek
Visszatekintés januárra | Filmek, sorozatok



Személyes


  • Lovardában elszabadult egy paci. Új ló, ideiglenes ajtó volt a boxon, ő meg nem bírt ellenállni a folyosón sárgálló zsák sárgarépának, és kiszabadította magát. Vicces volt. A fél zsákot felzabálta, amikor rátaláltunk. A többi ló meg szenvedett a saját helyén, mert ők kimaradtak a lakomából :D 

  • Túl vagyok életem első olyan állásinterjúján, ahova a férjemmel mentem. Egyedül nem mertem elmenni :P Na, nem ám, hanem mindkettőnket behívtak. 

  • Január közepén épp' angolról tartottam hazafele a vonattal, ami elfelejtett megállni a megállónál, így két faluval odébb tudtam csak leszállni... Persze a kalauz nem tud semmiről, és nem is tud segíteni. Szeretem a MÁV-ot....

  • @L szemüveges lett :) Persze ez sem megy ám olyan egyszerűen... Telefonon kért időpontot a szemészetre, aztán amikor odaért, kiderült, hogy a reumatológiára kapott...

  • Feliratkoztunk egy ingyenes, online tanfolyamra, angol nyelvű, Androidos, és a marylandi egyetem jegyzi. Az első hetet sikeresen teljesítettük, még 7 hét van hátra

  • Nálunk is leesett az idei tél első hópelyhe, amit még sok-sok másik követett. Nagyon szeretem a hideget meg a havat, el is mentünk sétálni, de hogy ne legyen olyan unalmas, vittük a kiskutyámat is. Aztán a prérin találkoztunk két nővel, az egyik odasúgta a másiknak a következő mondatot: "Az egy plüsskutya?" Képek pár sorral lejjebb :)

  • Húgom nem szeretett olvasni, de ez tavaly Leiner Laura könyveivel megváltozott. A Könyvmolyképző decemberi akcióját kihasználva rendeltem is neki (meg egyet magamnak is) könyvet a februári névnapjára, amit a szüleim címére szállíttattam ki. Anya az asztalon felejtette a könyvet:
    (Facebook):
    Anya: Julcsa kiolvasta a könyvedet, kölcsönadhatja a Reginek?
    Én: milyen könyvemet?
    Anya: A napszemű Pippa Kenn
    Én: hát de az a névnapi ajándéka
    Anya: tőletek vagy tőlem?
    Én: tőlem
    Anya: azt hittem azt magadnak rendelted
    Én: azt nem
    Anya: bocsi ezt elcsesztem
    Én: hát már mindegy
    Anya: megmondhatom neki hogy az övé?
    Én: akkor ezek szerint tetszett neki?
    Anya: aha
    Én: megmondhatod, hogy azt kapja tőlünk a névnapjára
    Anya: oké 

Fényképek


Nem voltunk nagyon aktívak fényképezés terén, azért havas képeket tudok mutatni. Meg kutyásat. És egerészölyvöset.
Fogadjátok szeretettel a képeket Ficzkóról (figyelem: cz!), a szálkásszőrű tacskóról :)


@m

Nincsenek megjegyzések: