Kis rövid - Sárkányok tánca

Megszereztük!
És mivel ma be is fejeztem eddigi olvasmányomat, holnap reggel már kezdem is az olvasását! Aztán továbbpasszolom Larknak, remélhetőleg ő is gyorsan végez vele és már jön is az értékelés! :)

Nem kicsit áztunk ma meg Pesten, de mindenképpen megérte! És még jól is jártunk vele: az előrendelés miatt kapott 25% kedvezményt megtetéztük még egy 500 forintos kuponkedvezménnyel is, szóval nagyon jó áron lett a miénk a drága! :)
És ha Lark nem csak itthon kapja meg a választ az e-mailre (oké, rosszul fogalmaztam: már a vonaton ült és ment Pestre, mikor visszaírtak a kérdésére, így csak este látta), akkor ma még gazdagabbak lettünk volna egy Barbárság tengerével (Vavyan Fable) és Leslie L. Lawrence legújabb könyveivel is. De sebaj! Holnap is van nap, kicsit csúszik a dolog, de el nem marad! :)

Egy kicsit más téma, de szeretném valakinek a segítségét kérni!
Ma este, ahogy hazaértem, ránéztem a blog statisztikájára és sokkot kaptam! Ma eddig 320 (háromszázhúsz) egyedi látogatásunk volt és el nem tudom képzelni, hogy hogyan jött össze!
Ha valaki megszánna és megírná, hogy hogyan keveredett ide (elvileg a facebook a ludas, de akkor sem értem az egészet), annak nagyon örülnék! Köszönöm előre is! :)

@m

F R I S S Í T É S :

Elolvastuk, értékeltük: http://olvastadmar.blogspot.hu/2012/06/velemeny-pro-george-r-r-martin.html

2 megjegyzés:

Adri írta...

Szia!
Kérted írja meg valaki, hogyan került ide... Beírtam a google-be, hogy sárkányok tánca ebook és a te blogod volt az első amit kidobott :) Amúgy tetszik a blog témája(férfi-nő mit gondol a könyvről) ráadásul olyasmiket olvastok amiket én is, úgyhogy körbe nézek, ha már ide keveredtem :)

Unknown írta...

Szia!

Köszönjük, hogy megírtad, hogy kerültél ide :)
És természetesen örülünk, hogy olvasmányügyben egy húron pendülünk, reméljük, visszatérsz még hozzánk!

További szép estét!

@m