Visszatekintés júliusra | Postcrossing

Visszatekintés júliusra| Személyes
Visszatekintés júliusra| Könyvek
Visszatekintés júliusra| Filmek, sorozatok
Visszatekintés 
júliusra| Postcrossing


Postcrossing



Júliusban négy lapot kaptam, három lapot küldtem.

Kapott lapok

Július 1-jén érkezett Németországból, Münchenből; megtudtam, hogy sok parkban lehet lovagolni :)
És kaptunk egy tuti tippet: menjünk Oktoberfestezni (most fűzöm embert, szerintem is menjünk :D)
A lap elvileg 7 napot utazott, angol nyelven íródott, egy lánytól kaptam, szép, csajos a kézírása




Ezt a lapot szintén július 1-jén kaptam, Ukrajnából indult és szintén 7 napot volt úton (azért ez nem semmi), angol nyelvű a levél.
Nekem egyik kedvencem lett :)
Egy fiútól kaptam, aki postcrossingos diplomamunkáját írja és nagyon szép a kézírása (nagyon precíz)!! Kaptam mellé matricákat ukrán (?) népi mintával, ukrán zászlóval és címerekkel és egy picire a saját címét nyomtatta ki (hátha küldök neki vissza valamit, a történelmi helyeket szereti). A szép írás, a matricák, a három bélyeg és a diplomamunka miatt megfontolandó a dolog! Ja, és tetszik a lap :)
A bélyegeken egyébként nem tudom, mi van, valami ukrán, népi péksütemények lehetnek (éhes lettem) (Ami pedig furcsa: rá van nyomtatva a lapra a következő: "PostCard ID:", az ukránok mindenre gondoltak :)



Negyedik lap, július 4-e; szintén Németország, de ezt német nyelven írták, egy 12 éves kislány a feladója :)
Nem bízta a véletlenre a dolgot, lovas lapot kaptam :) A bélyegre viszont az van írva, hogy Romania, és egy romániai várat ábrázol (apró betűvel ezért Deutschland is szerepel), a biertani templomot ábrázolja, megfejtettem :)
A lap 10 napot volt úton.



A negyedik lapom Oroszországból érkezett, 14 napig utazott, egyik nagy kedvencem. A kép sajnos nem adja vissza a színeket, élőben sokkal-sokkal-sokkal csodálatosabb. Amikor megláttam, sokáig csak bámultam, meg sem tudtam szólalni, nagyon tetszik! Nem tudom, honnan szednek ilyen szép lapokat, én mindig nagy bajban vagyok, amikor keresgélek, olyan pici a választék itthon... (ebayről nem akarok rendelni, mert onnan küldhet bárki, nem lesz elég különleges).
Egy doktor fiútól érkezett valahonnan nagyon északról, ahol hűvös a nyár és nem megy le a nap, ez az első lapja Magyarországra.
Kreml-es bélyegek jártak hozzá


Küldött lapok

Szóval három lap.
Első lapom Finnországba ment, ez az első képeslapom oda :)
(Deák téri bolt)


A második Oroszországba.
Nem lehetett szépen lefényképezni, a listán szerepelt city view, illetve 3D-s, holografikus lap is. Utóbbit nem találtam, de ennek a lapnak aranyozott-fényes hatása van, amit a fénykép nagyon szerencsétlen egyáltalán nem ad vissza, de legalább rondának tűnik... Élőben nem volt az!
(Szintén Deák tér)

A harmadik pedig Németországba indult és már meg is érkezett modern vintage jeligével, kapott is egy kedvencelést!
(Múzeum körút)




@m

Nincsenek megjegyzések: