Visszatekintés júliusra | Személyes

Visszatekintés júliusra| Személyes
Visszatekintés 
júliusra| Könyvek
Visszatekintés 
júliusra| Filmek, sorozatok
Visszatekintés 
júliusra| Postcrossing


Személyes fényképekkel


  • Június végét betegen töltöttem, úgyhogy a gyógyultsági állapot első munkanapjának reggelén vettem gyógykólát (hasmenésre). Amit betettem a hűtőbe, és jól ottfelejtettem. Pár nappal később szólt a főnököm, hogy megitta. De! Kaptam helyette másikat, sőt! Még kamat is járt! :)Láttatok már 3 decis dobozos Coca-Colát? Én most először, gyorsan el is tüntettem - a hasamba :)

  • Túléltem a próbaidőt!! Nem is fűzök hozzá mást :)

  • Júliusban új hajszínt választottam (22 éves korom óta őszülök), rezes szőke színű festéket emeltem le a bolt polcáról. Itthon kikeverve gyönyörű milkatehénlila trutyi lett belőle a keverőtálban. Nem kicsit félve került a hajamra :)

  • Ha már július, akkor kánikula. Az egy dolog, hogy mi megdöglünk itt fent, a tetőtéri szobában a melegtől, de szegény tengerimalackák se bírják jól ezt a hőséget (ők még izzadni sem tudnak), úgyhogy átpakoltam őket egy langyos vizes lavórba. Szerintem nem tudták (legalábbis egyikük) eldönteni, hogy ez nekik tetszik-e, mert vagy full lefagytak és nem moccantak, vagy ki akartak ugrani (és ezzel persze egymást hergelték) :) Szerintem nem lesz belőlük vízidisznó...

Lett egy új kollégám, igaz, elég passzív volt, nem is nagyon érdekelte bent semmi és amúgy is csak egy napra érkezett, de feldobta a délutánunkat :) Fekete, szőrös és négy lába van :)


Fényképek


Nincs is szebb dolog, mint betegség után egy ilyen szép reggelen kezdeni az első munkanapot :P A kávé pedig még azelőtt készült, mielőtt eszembe jutott volna, hogy nem kéne)

A kólácskáim :D

Malacstrand :) 

Voltunk otthon is, kutya ennyire kíváncsi volt rám :)

A ló meg ennyire :)

Túléltünk egy felhőszakadást... 

És a nagy hazaúton még duplaszivárványt is láttunk :)

Na meg Csizmás Kandúrt alkonyatkor az ablakban (úgy tűnik, lesz egy macskánk - ha akarjuk, ha nem)

Fagylaltkelyhezni akartam a plázában, de nem volt egy cukrászdájuk sem... Komolyan elgondolkodtam azon, hogy nyitok egyet, mert így SB-ra fanyalodtunk... Az a frappuccino pedig brutal hideg!!
Új munkatárs - melege volt szegénynek, pedig ment a légkondi...



@m

Nincsenek megjegyzések: