Visszatekintés októberre | Könyvek | Sorozatok

Visszatekintés októberre| Személyes | Postcrossing
Visszatekintés októberre | Könyvek | Filmek, sorozatok

Könyvek


  • Új beszerzések: Niiiiincs, és sajnos olvasott sem, nem nagyon volt most rá idő...


Sorozatok

Bezzeg sorozatot néztünk, bezombulva azzal még talán elbírtunk...



A hónap muszája: American Horror Story
Uhh, hát nekem miért nem mondta senki, hogy ez ilyen jóóó??
Egyhuzamban néztük végig az első három évadot. A színészek végig ugyanazok (ahogy talán a képeken is látszik), de a történet, a helyszín, az idő és a szerepeik mindig mások (évadonként), de állítólag majd valahogy összecsúsznak a végére az idősíkok, hát nagyon kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle...
Kedvenc színész egyértelműen Jessica Lange, bár mindhárom évadban hasonló karaktert alakít (lecsúszott Nő), szívesen látnék tőle már mást is...
Az első évad egy kísértetjárta házban játszódik napjainkban. Nem az a paráztatós horror egyébként, néha meglepődik az ember, de inkább a karakterekre van kiélezve. Fő témának talán a családot tudnám mondani.


A második évad egy elmegyógyintézetben játszódik a 60-as években (annyira a hatvanas években, hogy még az utókat is belekavarták :D )
Az intézetet az egyház (apácák) irányítják, úgyhogy fő témája a vallás lett.



A  harmadik szintén napjainkban játszódik, boszorkányok a főszereplők, ez az évad a rasszizmussal foglalkozik leginkább.
Ha sorrendet akarnék felállítani, akkor a legjobb évad szerintem az első, utána a második következik, majd értelemszerűen a harmadik. A negyedik éppen most fut, ha "lejár", daráljuk.



  • A hónap feltámadása: Black Sails
    A másféledik résznél elkaszáltuk, aztán pár nappal később valamiért előszedtük és folytattuk. Még egy rész van hátra, kíváncsi vagyok, hova tart a sorozat...
    A alapsztori meg... Hát kalózok... Langyos családi sorozatnak mondanám, ha sokkal kevesebb cicit és egyebeket mutatnának, így gyerekekkel nem az igazi, amúgy pedig csak hatásvadászat, sok értelme nincs... Értem én, hogy a kalózsággal együtt járt a kurvaság is, de azért na...
    Nem tudom megmondani, miért folytattuk végül, annyira a karakterek se jók, a jelmezek sem, a történet sem... Lehet, hogy csak éppen nem volt jobb?
    Egyébként a folytatását már berendelték, úgyhogy biztos sokan szeretik...


  • A hónap meglepetése: Sztárban sztár
    Nem is tudom, mit mondjak erről... Lehet, hogy már sok volt nekem az amatőrök hamis nyikorgásából (lásd: tehetségkutatók, bár nem néztem őket, inkább csak pillanatokat láttam belőlük), valahogy rátaláltam erre youtube-on és tádáámm! Férj mondta, nézzük végig az egész évadot.
    Kivégeztük, a nyertes megérdemelte az első helyet, egyébként pedig tök jól szórakoztunk, jók voltak a választott előadók is és a versenyzők is (nagyjából). A maszkosok meg... Le a kalappal, néhol milyen változtatások sikerült összehozniuk!


@m

Nincsenek megjegyzések: