Visszatekintés januárra és februárra | Személyes | KönyvKereső | Postcrossing


Visszatekintés januárra és februárra | Személyes | KönyvKereső | Postcrossing
Visszatekintés 
januárra és februárra | Könyvek | Filmek | Sorozatok


Személyes


  • Kép nélkül: ideiglenesen új munkahelyem van januártól! Kicsit még furcsa a csend és a nyugi, de már kezdem megszokni :)

És akkor fényképekkel:

Fényképek


Frissítettem az androidos appon, köszönöm mindenkinek az értékeléseket és az elcrashelt alkalmazásról küldött reportokat, ezek alapján pár hibát ki tudtam javítani, szóval ha máskor is elpusztulna szegény, nyugodtan bökjetek a Report gombra, én pedig javítok :)
Az új verzió ezen kívül kapott egy új funkciót is: a "könyvjelző" ikonra kattintva a kedvencek közé pakolhattok könyveket, amik max. 72 óráig ott is maradnak (erre jogi okok miatt van szükség, de pl. bevásárláshoz hasznos lehet)

Januári postcrossing - három lap, én egyet sem küldtem, mert még sok lap van úton...

Tolvajok tele szilvapálinkás szaloncukorral - endorfin és melegítőital kipipálva a hideg sztorihoz :)

Január végén hosszú útra indultunk, induláskor még reménykedtem egy kis szánkózós hóban, de mire célunkhoz értünk, sajnos elolvadt...

Nem nehéz felismerni: Tatabánya mellett emmegyeseztünk

Látunk pacit is, a cica pedig csak úgy odakerült: a gerendán közlekedett, de azt hiszem, ölben is szeret lenni :)

Az előző napi olvadt mocsár másnap reggelre lefagyott, esett rá egy kis hó is, úgyhogy nem láttunk semmit, csak éreztük, ahogy recseg a pata alatt, vagy a vastagabbján csúszkál a paci lába. De vigyáztak ránk és nem történt semmi baj, de nagyon jólesett az az egyórás séta :)

A szentesti megfázásból tanulva most még jobban felöltöztem: n+1 darab pulóver, vastag vadászkabát került elő a szekrényből, a kobak alá valahogy odaerőszakoltam a kapucnit, a pofim elé pedig a sálat, bár így is fázott az arccsontom... Viszont a megfázás most szerencsére elkerült, juhhé! :)

Hát ő egy kutya. Egy drótszőrű a vizslák közül. Egyszerűen gyönyörű (nem, dehogy vagyok elfogult :D)

Úgy tűnik, fumaxos telünk volt :)
Ficzkó, drága kiskutyám most töltötte be első születésnapját! :)
Karácsonyra kapott kistesót is a szüleimtől! :)
Dróttacsik mind felett!!! (és a vizslák. Meg az agarak. És a dobermannok)

Egy nagyon hosszú, melós, fárasztó éjjel hazafelé bandukolva nyomta magát a képembe egy macaron feliratú tábla. Úgyhogy egy piruettel be is fordultam a cukrászda ajtaján és ők jöttek velem haza. Egy epres-csiliscsokis (vagy nem tudom, de csípett), egy epres-bazsalikomos és egy kávés, meg egy nememlékszemmilyen.
Nagyon finomak és tudom ám, hogy nem egyszerű őket elkészíteni, de azért 250 forint egy darabért... Hát nem tőlük fogok elhízni, az tuti :) (De azért szülcsinapcsira jöhet egy vödörrel)

És végül szomorúan tudatom Veletek, hogy drága egyetlen Fantom tengerimalacunk február 25-én, szerdán nagy hirtelenséggel elhunyt. Élt három évet :(
Nem tudjuk egyébként, hogy mi lett vele, mikor este hazaértem, már nem élt...
Gyászolja szerető élettársa: Fanta (és mi)


@m

Nincsenek megjegyzések: