Visszatekintés áprilisra | Személyes

Visszatekintés áprilisra| Személyes
Visszatekintés áprilisra | Könyvek
Visszatekintés áprilisra | Filmek, sorozatok
Visszatekintés áprilisra | Postcrossing



Személyes


  • Nos, úgy tűnik, visszakerültem a "munka vérkeringésébe", áprilistól ismét dolgozom :) méghozzá programozói pozícióban, most már nálam is nagy az öröm! :)

  • Engem felvettek, férjem elkerült a Balatonra, persze szerencsére csak egy hétre és csak dolgozni. Ott volt egy hetet, nem mondom, hogy nem hiányzott (a támogatása) :)

  • Jártunk a könyvfesztiválon is, bár a nagy bevásárlás most elmaradt (majd a könyvhéten), de két könyvet azért sikerült beszerezni, valamint újabb két példánnyal nőtt a dedikált könyveink száma! :) Vittünk fényképezőgépet, de végül egy kép sem készült, most valahogy nem voltunk olyan hangulatban. Majd jövőre :)

  • A posztok még mindig elég ritkák, de új vagyok a munkahelyen, férjnek a nyakán a határidő, valamint záróvizsga tételeket tanulunk, úgyhogy most ez van, ha ezek mind lecsengtek, visszatérünk :)

  • A KönyvKereső áprilisban átlépte a 400-as aktuális telepítésszámot, jó érzés látni, hogy használjátok (az összes telepítések száma most 1164)! Csak egy tanulóprojektnek indult, de ezek szerint használható is valamire, remélem, nem okoz sok bosszúságot! Öröm az ürömben, hogy a napokban megkaptuk az első egycsillagos értékelést is, sajnálom a dolgot nagyon, utána fogok nézni a dolognak, mert azért bosszant, hogy nem működött a kis rohadék :) Természetesen a sok jó értékelést és visszajelzést is köszönjük :)

  • Még mindig Könyvkereső, most statisztika. A hónap legtöbb egyedi felhasználója 23 fő/nap volt (összes felhasználó 250 fő), 736-szor indítottátok el,  a legnépszerűbb telefon a Samsung Galaxy Mini 2, átlagosan 44 másodpercet használjátok egy alkalommal.
    A látogatók 84%-a Magyarországról érkezett, de használták még Romániából, Szerbiából, Szlovákiából, Németországból, Spanyolországból, Hollandiából, USA-ból, Ausztriából, és a legnagyobb meglepetésemre Thaiföldről is :)
    A leggyakoribb keresőszó Szepesi Niki; Marni Bates; Alkonyat, Az éhezők viadala valamint a K volt. (Az adatokat a Google Analytics adta)

  • Van nekünk két tengerimalacunk, tavasszal pedig csináltunk nekik legelőt. Hozzávalók: minimum egy tengerimalac, egy nagy, műanyag, lapos virágláda-alátét, némi föld, víz és fűmag. Elvetettük, locsolgattuk, most pedig a kis dögök popkornoznak rajta :) Hétvégén futott a tesztüzem ;)

  • Gondoltam egy nagyot és regisztráltam a Postcrossingon. Első körben három címet kértem, szombaton el is küldtük a lapokat, kíváncsi vagyok, mikor kapják meg :) (Majd kap a téma külön havi rovatot, hátha valakinek segít ihletet adni)

  • Mindkettőnk szülinapos :) Én kicsit előbb kaptam meg az ajándékomat, úgyhogy most már semmi sem akadályozhat meg a profi (khm :D )munkában és a tanulásban, szombat óta egy Nexus 5 nagyon boldog tulajdonosa vagyok :) Nagyon sokat kutattunk az elfogadható árú piros Nexus 5 után, mire végre találtunk, azt már gondolom nem is kell mondanom, hogy végül a feketét kértem :D A piros olyan rikító volt, hogy azt minden igyekezetem ellenére se tudta "befogadni a szemem", most bezzeg fáj érte a szívem... Meg szegény, pici ZTE Blade-emért, sok közös emlékünk van, tesztkészüléknek még egy pár hónapig jó lesz (amíg van Android 2.3), aztán végképp lejár az ideje...

Fényképek


Balatonfüred

Kutya munkában, avagy élet egy kutya- (és gyerekbarát) munkahelyen :)

Felfedezik a területet (vagyis a kuka befigyel :D )



Hétfő reggeli látkép az új telefonnal :)



@m

Nincsenek megjegyzések: