Visszatekintés februárra és márciusra | Könyvek

Visszatekintés februárra és márciusra | Személyes
Visszatekintés februárra és márciusra | Könyvek
Visszatekintés februárra és márciusra | Filmek, sorozatok



Könyvek



  • Új beszerzések: Egyetlen új könyvet szereztünk be ebben a két hónapban, azt is csak a rukkoláról: Christian Jacq: A fény fia (Ramszesz 1.)
  • A hónap magyar írónője: Ta-mia Sansa: A menekülés éve - molykarácsonyra kaptuk, kellemes meglepetés volt a könyv, egész' gyorsan befaltam :) Hamarosan írunk róla

  • A hónap magyar sci-fije: Varga Csaba Béla: Hetedíziglen - nem olvastunk még az írótól; bár kicsit döcögősen indul, érdemes elolvasni, ha magyar sci-fire vágytok - Itt értékeltük

  • A hónap romantikusa: Vavyan Fable: Ezüstegér - pár óra alatt elolvastam, hiányzott egy kis "csöpögés" meg humor
  • A hónap tech-könyve: Mark Russinovich: A nulladik nap - jobbra számítottam, egynek elment, Russinovich maradjon inkább a szakkönyveknél (néha még én is untam a technológiai leírásokat) - Hamarosan írunk erről is
  • A hónap kalandregénye: George R. R. Martin: Lázálom - hátőőőő, maradjunk annyiban, hogy nem ezt vártam... - Nemsokára írunk róla bővebbet...


@T

Nincsenek megjegyzések: