Visszatekintés májusra | Postcrossing

Visszatekintés májusra| Személyes
Visszatekintés májusra | Könyvek
Visszatekintés májusra | Filmek, sorozatok
Visszatekintés májusra | Postcrossing




Postcrossing



Ismét kértem három címet a hónapban, illetve én is kaptam négy(!) lapot (holott addig csak három képeslapom érkezett meg.

Kapott lapok

A legeslegelső lapomat egy holland nőtől kaptam, mivel látta, hogy akkoriban ünnepeltem a születésnapomat, gondolta, felköszönt! Fincsi sütiket kaptam, glitterrel teleszórva, mókusos és rókás bélyeggel
A második lapom Németországból jött, egy szép várat ábrázol :)
A harmadik pedig az Egyesült Államokból, elég egyedi lap, bár nem tudom, miért pont hollót kaptam, de örülök neki, nem hiszem, hogy szembejönne velem bármikor :)
A negyedik képeslapomat Cipruson adták fel, egy most még ott élő orosz lánytól kaptam, aki grafikus, fényképész, a férje kocka, kaptam lovas matricát, és mivel lovagol, még egy pici fekete-fehér fotót is róla és a lováról! Sajnos, hamarosan elköltöznek Németországba, remélem, jól fogja magát ott is érezni! A képeslap pedig telitalálat!! Kedvencem lett! Fekete szépség, meg az apróságok mellé... Nagyon meghatott... :)


Küldött lapok

Szóval három címet kértem a rendszertől.
Egyik lapom Németországba ment egy férfinak, ő szereti a baglyokat (miért nem lehet kapni szép baglyos lapokat Pesten? :( ), és az ókori görög-római történelmet. Ő egy tümpanonos budapesti képet kapott, a Bazilikáról
Második húzottam egy hétéves kislány és az apukája vagy anyukája, ők mindennek örülnek, ami a világról jön :) Próbáltam keresni valami kislányoknak valót, nem igazán találtam sajnos :( Egy csajosabb budapesti lapot küldtem végül, remélem, tetszeni fog nekik...

A harmadik képeslapom Kínába indult el egy gimnazista lánynak, őt érdeklik a nemzeti ételek (is), mi pedig találtunk egy gulyásleveses lapot, úgyhogy ezt kapta :)


Még egyikük sem jelzett vissza, izgatottan várunk...

@m

Nincsenek megjegyzések: