Visszatekintés januárra | Filmek, sorozatok

Visszatekintés januárra | Személyes
Visszatekintés januárra | Könyvek
Visszatekintés januárra | Filmek, sorozatok

Sorozatok



Ez most rövid lista lesz, mostanában nem vagyunk annyira sorozatnéző kedvünkben.

  • A hónap muszája és ismeretterjesztője: On The Spot. Kis magyar sorozat, főszereplője két fiatal riporter, akik bejárják a világot és bemutatnak nekünk érdekes országokat. Eddig ez nem is hangzik rosszul, de ezek az országok többnyire azért "érdekesek", mert veszélyesek. Forradalom, rasszizmus, háború, diktatúra, rabszolgatartás, stb.
    Már sok jót hallottam róla innen-onnan, kicsit félve kezdtünk bele a sorozatba, de egészen függők lettünk, lassan ki is végezzük az összes részt, aztán nem tudunk mi lesz velünk...
    Az biztos, hogy én nem tudnám a riporterek után csinálni, röviden szólva: be lennék tojva. Még turistaként is, hát még újságíróként...
    Nézzetek bele, kicsit máshogy közelítik meg a dolgokat, mint más újságírók. Bemutatják, mi van a háttérben, és hogyan élnek mindeközben a kisemberek Iránban, Afganisztánban, Burmában, Izraelben vagy a Gázai-övezetben (stb.)

Filmek


Decemberben nyertünk mindketten egy 1+1-es kupont a Facebookon, ezeket gyorsan be is váltottuk.

Elsőként A Wall street farkasát néztük meg.
Nem tudtuk, mire számítsunk, és személy szerint egy közgazdaságtannal telezsúfolt brókerfilmre gondoltam, de szerencsére nem ezt kaptuk. Vagy nem szerencsére. Ez a film egy drogos, beteg, amerikai agymenés. És habár jól szórakoztunk a film nézése közben, azért elgondolkodtam, hogy ha engem fosztanának így ki, nagyon nem röhögnék. Márpedig az élet ilyen. Az nyer, aki gátlástalan vagy jó kapcsolatai vannak.
Egyébként nem bántuk meg, megérte a mozijegy árát (nem kedvezményesen is)

Második választottunk a Hobbit 2. lett.
Én odavagyok Középföldéért és Tolkienért. Simán végigülöm A gyűrűk ura-trilógia bővített változatát egyben, olvastam a trilógiát ötször, de ez.... Ez most nem tetszett.
Nem rég olvastam a könyvet, így tudom és láttam, hogy a filmet nagyon átírták, de ez nem zavart. Azért, mert Legolas a könyvben nem szerepel, miért ne lehetett volna ott akár? Hisz' már élt akkor, és az volt a lakhelye. Kicsit bővítettek a könyvön, de maradtak Középfölde világán belül, így max, annyit éreztem közben, hogy jobban összekapcsolódtak Tolkien könyvei. De ahogy elnyújtották az egészet, az már nem esett jól. A sárkányból a fele idő is sok lett volna, már tényleg szenvedtem a székben, untam. Nem jó ezt így kimondani, de tényleg untam.
Nem mondom, hogy nem érte meg a mozijegy árát (a nem kedvezményeset is), mert Tolkien az Tolkien, de a filmet bizony elrontották. Evvan.

@m

Nincsenek megjegyzések: