Visszatekintés januárra | Könyvek

Visszatekintés januárra | Személyes
Visszatekintés januárra | Könyvek
Visszatekintés januárra | Filmek, sorozatok


Könyvek


  • Új beszerzések: Elméletileg sikerült beszereznem a kiadó decemberi akciójában a Vasdruida krónikái 2. részét (Hexed, Kevin Hearne), bár én még nem láttam, de anya szerint otthon van.
    Aztán nem tudtunk ellenállni az ezer forintos akciónak sem a Librinél, így már a polcunkon van a
    Vérgróf-trilógia 2. és 3. kötete (Benedek Szabolcs). Bár még csak egyikünk olvasta az első részt, azért megelőlegeztük a folytatásokat. Ennyi pénzért meg pláne.

  • A hónap meséje: Robin Hobb: A király orgyilkosa. A közös értékelést már láthattátok, elég megosztott könyv lett, de a mese illik rá, még akkor is, ha ez egy fantasy. Fantasy mese szerintem.

  • A hónap krimije: Dan Brown: Inferno. Robert Langdon már megint egy csinos nővel kergetteti magát műkincsek és műemlékek között. Sok újdonság nincs, hozza az eddig megszokottat. Közös értékelés még nincs, de hamarosan lesz. Nagy csodát ne várjatok tőle, azért nem olyan rossz. De majd később bővebben.

  • A hónap sci-fije: Ez nagyon egyértelmű: Philip K. Dick: Álmodnak-e az androidok elektronikus bárányokkal? Hülye cím, igaz? Szerintem is. De egy klasszikus, úgyhogy nem sajnáltam tőle az időt, nem bántam meg. A cím érdekes... Az Android miatt kb. kötelező olvasmány, viszont eléggé visszataszító címet kapott,  és bár a hülye cím miatt eléggé féltem tőle (hogy nem fog tetszeni), pozitívan csalódtam. Most már csak a filmtől félek...

  • A hónap fantasyja: Peter V. Brett: A rovásember. Tavaly év végére kicsit már elegem volt mindenből, a olvasásból is, de ez a könyv helyretett bennem pár dolgot, úgyhogy nagyon hálás vagyok neki érte. Nem egy "Trónok harca", de valamit mégis csak tud, ha visszahozta a kedvemet. Értékelést itt találtok.

@m

Nincsenek megjegyzések: