Visszatekintés februárra és márciusra | Sorozatok, filmek

Visszatekintés februárra és márciusra | Személyes
Visszatekintés februárra és márciusra | Könyvek
Visszatekintés februárra és márciusra | Filmek, sorozatok



Sorozatok


  • A hónap muszája: Breaking Bad, Breaking Bad, Breaking Bad!!! Végignéztem mind az öt évadot, és habár kicsit a sorozat közepe leült, a vége kárpótolt mindenért, tökéletes befejezés, egész nap a hatása alatt voltam, miért nem lehetett így befejezni mondjuk a Dextert?? Ahh... Nézzétek meg! Fel ne adjátok valahol az elején-közepén! :) Az ötödik évadot egyben néztem meg...
  • A hónap krimije: Egyértelműen a Sherlock (3. évad). Kicsit hosszúak az epizódok, de gyorsan repül az idő :)
  • A hónap drámája: True Detective - Annyira dicsérték ezt a sorozatot, én mégis nagyot csalódtam... Hiába a nagy húzónevek, valahogy lapos lett... Persze nem rossz (várjuk is a folytatást), de előtte pont a BB-t néztem, és annak a nyomába sem érhet...


Filmek


A szakdolgozat miatt most a mozi is kimaradt... Viszont valamelyik videómegosztón találtunk februárbn egy kb. egyórás filmet a szerelemről; ha kicsit elmélkedősebb hangulatban vagytok, mindenképpen nézzétek meg! Magyar rendezőnő műve, az HBO ajánlásával, a címe pedig a következő: Szerelempatak.

Megkerestem a youtube-on a rövid trailerét:



Ezt írja magáról:

Az HBO és a Magyar Nemzeti Filmalap támogatásával készült film idős szereplői kendőzetlenül mesélnek egykori és jelenlegi szexuális emlékeikről és élményeikről. A film a január 17-22. között megrendezett 25. trieszti filmfesztiválon két díjat is nyert: a legjobb dokumentumfilm díja mellett az Espansioni Nőegylet különdíját is megkapta. Február 13-án és 14-én az HBO műsorán.

Mivel Erdélyben forgattak, feliratos lett a film a tájszólás miatt, néha még így is el kellett gondolkodnunk, hogy mi mit is jelenthet, de nagyon aranyosak az "öregek" :)
Miután megnéztük, férjjel eléggé a hatása alá is kerültünk... Kicsit megérintette a lelkünket... Tényleg nézzétek meg...

@T

Nincsenek megjegyzések: