Visszatekintés októberre | Személyes | Postcrossing

Visszatekintés októberre| Személyes | Postcrossing
Visszatekintés októberre | Könyvek | Filmek, sorozatok


Személyes

Ismét megcsúsztam a havi visszatekintővel, de sebaj, csak egy héttel maradtam le magam mögött, viszont legalább kb. semmi sem történt velük egész októberben (a rengeteg munkán kívül...)


  • Talán a hónap legszuperebb dolga az volt, hogy mindenkit magunk mögött hagytunk és a fővárosba költöztünk. Albérlet, de kit érdekel; közel a munkahely, nyugi van és jók a kaják :D

Fényképek

Szóóóval beköltöztünk :)

Az első hétvégére egyedül is maradtam, eltöltöttem valahogy az időt illatos és édes finomságokkal

Ez igazából a második kenyerem, az első vállalhatatlan lett (bár elfogyott, csak kicsit megégett, nem egyenletesen süt a sütő)
Egyébként hagymás kenyér, hagymadarabkák azok a fekete pötyik :)

Hmmm... Férj meglepett :)

Vigyormalac (és sárgarépaevő)

Alvó malac

És ők pedig a jóreggeltmalacok
(igazából csak éhesek és vidítva követelik a kaját, de ez szerencsére nem jön át a képen)
Életem első direct swapje - Taiwanból érkezett

Ezek szintén kapott lapok, a felső Oroszországból érkezett, az alsó pedig Taiwanból


@m

Nincsenek megjegyzések: