Visszatekintés márciusra | Személyes | Fényképek

Visszatekintés márciusra | Személyes | Fényképek (04.01.)
Visszatekintés
márciusra | Könyvek | Filmek, sorozatok (04.03.)

Fényképek



Szóval márciusról röviden, képekkel:


Ő Fantom. Sajnos március elején elpusztult... Mire hazaértem a munkahelyemről, már nem lélegzett... Három évet töltött velünk, igazi kis csibész volt! :)

Ő Tappancs, de biztos ismeritek már :) Kis lüke kutya, ahogy a vizslák általában :)

Munkahelyemre hozta a nőnapmanó. A kis bonbont nem tudom, kitől kaptam, nem jelentkezett a puszira...

Huhúú, az a csoki de fincsi volt! :) Tejcsoki szilvapálinkás krémmel, a doboz designja pedig ment a könyvhoz (szerintem). A kutyára nincs mentségem

Dunakeszin is jártunk máricusban, vásárolgatni, és ha már szép tavaszi időnk volt (nem úgy, mint most...), kicsit kiültünk a Duna-partra napozni és kacsázni

Vagy éppen kiálltunk :D


Ráfüggtem a zöld teára, abból is a mentolosra. A kép munkahelyen készült még reggel, nem bírtam ki, hogy ne fotózzam le, olyan jók voltak a színek a reggeli fényben :)

Vasárnap reggeli meglepetés nekem :) Lehet, hogy nem néz ki jól, de a szándék a fontos és finom volt :)

Minden évszakban csinálok egy képet a kilátásról, ez lesz a koratavasz. Tavaszi zápor után készült a kép, szépek voltak a színek, fél órával később már majd' megfagytam, ideért a hidegfront... De a képre jó ránézni, érezteti a tavaszt (legalábbis nekem)

Most, hogy az albérletben van FÉNY, a sötéttűrő növények mellé beszereztem színeseket is. Egyik saját vásárlás, másik névnapi férjtől, a harmadikat pedig nagymamámtól kaptam, nagyon örülök nekik, jó rájuk nézni :)

Legyen a végére egy kis játék is, eldicsekszem az első borbíróboris 2048-cal elért eredményemmel; a játék a sorozat ötödik kötetéhez készült és állítólag kicsit spojleres

@m

Nincsenek megjegyzések: