Visszatekintés augusztusra | Személyes | Postcrossing

Visszatekintés májusra| Személyes | Postcrossing
Visszatekintés májusra | Könyvek | Filmek, sorozatok



Személyes



A rendszeres havi visszatekintő most kicsit rendszertelen lett, egyrészt nem volt időm elsejére megírni, másrészt annyira üres volt a hónap, hogy most a négy helyett csak két részletben írom meg... Eszméletlenül melós volt ez a hónap...


Szóval a nagy történések a következők voltak:


  • Augusztus huszadikának hetén szabadságon voltam.Viszont amilyen peches vagyok, végigbetegeskedtem :) 
    Már egy héttel előtte kezdődtek a gondok, de pont a szabad napjaim kapták a tetőpontot... Én vagyok a tökéletes munkaerő, evvan :)


  • Ha már kaptam szabadságot, kitaláltuk, hogy nyaralni kellene menni. Én például még sosem láttam a tengert, asztmának is jót tesz, menjünk akkor arra. Úgyhogy szabadságom első napján kitaláltuk, hogy irány Olaszország - a távolság majdnem annyi, mint a horvát tengertől, viszont amott homokos a part :)
    Szóval betegen elindultunk. Nem elég, hogy nem beszélek angolul, de addigra már a hangom is teljesen elment, úgyhogy én voltam a pantomimos ember :)
    És kifogtuk azt a három napot, amikor rossz az idő... Az ugye elárul valamit, ha egyetlen szót tanultam meg olaszul, mégpedig az ombrello-t? :)


  • Meghalt @L nagypapája :(

Fényképek


Havi lovacska :)

Augusztusi postcrossing
1. Oroszország
2. Lengyelország
3. Usa

Szabadságolásom előtt kaptam egy kollégámtól :))
(egy pohár fagyiii)
Ausztria

Ausztria kutyával :)

És ez már Olaszország

Megérkeztünk a tengerhez

És amúgy végig ilyen időnk volt (vagyis mégilyenebb - sokszor kapott el az eső...)

Búcsú


@m

Nincsenek megjegyzések: