Visszatekintés júliusra | Filmek, sorozatok

Visszatekintés júliusra| Személyes
Visszatekintés júliusra| Könyvek
Visszatekintés 
júliusra| Filmek, sorozatok
Visszatekintés 
júliusra| Postcrossing


Sorozatok



  • A hónap muszája: Hehe, mi is lenne más, mint az egyik eyecandy főszereplőm egy réges-régi, de még mindig futó sorozata? Mentségemre legyen mondva, ember is szereti, mármint a sorozatot, úgyhogy nem kellett szépen néznem a cél érdekében :) Szóval Supernatural. És aki teljesen egyedül képes elvinni a hátán a részeket, az Crowley. Kíváncsi vagyok





  • A hónap befejezése: Nem árulok szerintem zsákbamacskát: Chuck. Még mindig. De már végre vége! :D Nem volt rossz egyébként, egy könnyed amerikai akció-vígjátéknak tökéletes, jó nővel (randa pasival), némi romantikával és drámával.
    A sorozat első évada egyébként nem fogott meg (ahogy már korábban talán írtam is), de maradtam (mert aszonták, muszáj), a színvonal egyre javult és a végén már tényleg én akartam nézni. Nagyon kíváncsi voltam, a végére mit hoznak ki belőle és nem akarok árulkodni. Maradt bennem hiányérzet, de talán tényleg így a legjobb.
    Szóval egy lezárt sorozattal több. Érdemes-e megnézni? Ha egy könnyed amcsi sorozatra vágysz és nincs jobb dolgod, akkor igen. Egyébként szerintem kihozták belőle a legtöbbet, mármint amit egy ilyen kategóriájú sorozatból ki lehet hozni.


Filmek



Végre eljutottunk moziba is. Eredetileg a húgomat vittük volna születésnapja alkalmából, de mint a jegyfoglalás előtt kiderült, már látta... Úgyhogy mást kapott, mi koppantunk, a mozizást pedig eltoltuk két héttel későbbre.

Demóna. Sürgős vásárolnivalónk volt a plázában, ezt adták a nekünk megfelelő időpontban, azért esett erre a választásunk (igazából ha bármit választhattunk volna, bajban lettünk volna, mert nem győzött meg a kínálat... Bezzeg A majmok bolygója... Arra rohantam volna... Na, mindegy)



Horror-fantasyra készültünk gyerekkiadásban, valami uncsi Jolie-alakítással. Előbbi megvolt, utóbbi elvitte a filmet. Nagy horrorra nem kell számítani, a film legeslegfélelmetesebb (értsd: legszívesebben otthagytam volna a termet pánikolva) részei azok voltak, ahol a ritka tehetséges (kac) szinkron színész kicsit keresztette a hangját. Ennél borzalmasabb magyar hangot keresve sem találhattak volna, meg is nézem gyorsan, kire esett a választásuk. Illett a meséhez, na, kár, hogy nem így akartam borzongani...

Egyébként a film rendben volt, mese a maga eléggé kiszámítható történetével, viszont Jolie-ért azért megéri megnézni (akármilyen girhes is szegény), engem elvarázsolt :) Meg persze jó látni, hogy nem minden fekete és fehér, nincs jó és rossz... A'sszem, jó volt kicsit gyereknek lenni :)

@m

Nincsenek megjegyzések: