Visszatekintés júliusra | Könyvek

Visszatekintés júliusra| Személyes
Visszatekintés 
júliusra| Könyvek
Visszatekintés 
júliusra| Filmek, sorozatok
Visszatekintés 
júliusra| Postcrossing


Könyvek


  • Új beszerzések: Na, ilyen most nem volt; szerintem nagyon ügyesek vagyunk :) Persze az is hozzátartozik a dologhoz, hogy ebben a hónapban én 1, azaz egy darab könyvet kezdtem el olvasni, de legalább sikerült is befejezni; a június 30-án elkezdett másik (a nemtáskabarát könyv) nem volt ilyen szerencsés - olvasás szempontjából nagyon nem a miénk ez a hónap. De majd talán az augusztus...
    Várjunk csak... Jut eszembe... Otthagytunk egy fél vagyont az Alexandrában nemrég, igaz, csak nyelvkönyveket vettünk - az ér? :) (A törzsvásárlókártyánkat pedig nem vittük magunkkal, gratuláltam is magamnak még ott, a helyszínen :) )

  • A hónap fantasyja: Na, nincs sok versenyző :) Szóval szerintem Andrzej Sapkowski: Vaják IV - A megvetés ideje. Mivel most már mindketten olvastuk, hamarosan várható róla pár sor plusz a pontozás - annyit megsúgok, hogy minimum 2-essel fog kezdődni ez a szám. Legalábbis szerintem.


Nos, igen, a Hidegen tálalva a nemtáskabarát-csakitthonolvasom könyv; szóval egy rövid, képes összefoglaló a hónap olvasmányairól (csak bírjátok bitekkel a képletöltéseket)

Július - Andrzej Sapkowski: Vaják - A megvetés ideje

Július - Joe Abercrombie: Hidegen tálalva - háttérben a mentett, újrakizöldült és újrakivirult rózsám :)




@m

Nincsenek megjegyzések: