Visszatekintés októberre | Könyvek

Könyvek


  • Új beszerzések: Egyetlen könyvvel bővült a hónapban a polcunk (és ezért is majdnem elfelejtettem elmenni a boltba - előrendelt könyv volt, aztán késett a megjelenés, utána meg én maradtam le a boltba szállításról, pedig az e-mailt is olvastam :) ): Vavyan Fable: Édes, mint a bűn, keménykötésben.
    A Fable-könyveket már keménykötésben gyűjtjük, bár csak azokat, amik még egyébként nincsenek meg. Ezt lehet, hogy megvettük volna mindenképpen, hisz' az első kiadáshoz képest majdnem kétszeresére nőtt a terjedelme (legalábbis az oldaszámok alapján), ami egyrészt tök jó, másrészt meg bajban lettem volna, hogy akkor kell-e a polcra, avagy nem... Hát most megvan, de még nem tudom, mikor fog sor kerülni az olvasásra.
    Utolsó nap még kézbe kaptam sikeres happolásom eredményét:
    Leviatán ébredése.
    Kíváncsi vagyok, nagyon örülök neki :)

  • A hónap meséje: végeztem a szeptemberben elkezdett Hobbittal. Nem akarok róla sokat regélni, azt már úgyis írtam, hogy nagyon jólesett egy kis mesét olvasni, a Hobbit pedig nagyon is az. Mondanám, hogy Tolkiennal olyan nagyot nem is lehet tévedni, de ez nem feltétlen igaz - egy Szilmarilok pl. azért nem is olyan könnyed olvasmány.
    Az értékelésem kész, a másik fele még várat magára.
    Addig is: hallgassatok valami jóféle muzsikát a most készülő második mozifilmből :)

  • A hónap krimije: Budapest noir Kondor Vilmostól. Sok dolgot nem akarok róla még elárulni, mert majd lesz értékelés is, ha ember elolvasta.
    Jó volt, de nem lesz kedvenc. 

  • A hónap fantasyja: Az orgyilkos tanítványa Robin Hobbtól. Nemrég kezdtem az olvasást, úgyhogy véleményem még nem igazán van, én látom benne a potenciált, aztán majd kiderül, mi sül ki belőle.
    Nem az első olvasmányom Hobbtól, de eddig az Élőhajók-ciklus jobban bejött. Ennek ellenére ez sem rossz, várom a további történéseket. Kicsit olyan meseszerű. Ami nem baj, de valami kicsit komolyabbnak most azt hiszem, hogy jobban örülnék.

@m

Nincsenek megjegyzések: